Kokemukset ja arvostelut
2 tuotearvostelua
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKuvanlaatu
Hyvä näyttö
Tässä siistitty versio:
Hain näytön työ- ja pelikäyttöön. Pelikone on kytketty HDMI-kaapelilla ja työläppäri USB-C:llä. USB-C sekä lataa läppäriä että kuljettaa kuvan, mikä on iso plussa.
Näytön USB-porteissa on kiinni hiiri ja näppäimistö. Kun käytän läppäriä, ne toimivat sen kanssa, ja kun vaihdan PC:lle, ne vaihtuvat itsestään mukana. Helpottaa käyttöä todella paljon, kun ei tarvitse vaihdella piuhoja tai Bluetooth-vastaanottimia.
Näyttöön on integroitu kamera ja hyvät kaiuttimet, joten työkäytössä mukava. Koko on myös todella iso – työnteko yhdellä näytöllä on nyt mahdollista, eikä pelaaminen ole ikinä ollut näin puoleensavetävää.
Pirun hyvä näyttö. Harmi etten hankkinut aikaisemmin.
PPO25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKuvanlaatu
Loistava hankinta toimistolle
Ihan ylivoimainen hankinta. Kamera, kaiuttimet ja mikrofoni samassa. Todella hyvä teams näyttö, ja muutenkin korvaa työkäytössä kaksi erillistä näyttöä. Ainoa miinus, että kameraa ei voi kääntää.
Tomppa45–54v
