Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Perus mikro
Mikron pintaan jää helposti sormen jälkiä, ainakin mustaan. Lämmitys teho ei kovinkaan tehokas. Mikron ovi hiukan hankala avata. Hinta korkeahko laatuun nähden. Ostos piti tehdä näkemättä laitetta koska niitä ei ollut liikkeessä esillä, olisi ehkä jäänyt ostamatta.
Vähän pettynyt
