Kokemukset ja arvostelut
4 tuotearvostelua
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Perus mikro
Mikron pintaan jää helposti sormen jälkiä, ainakin mustaan. Lämmitys teho ei kovinkaan tehokas. Mikron ovi hiukan hankala avata. Hinta korkeahko laatuun nähden. Ostos piti tehdä näkemättä laitetta koska niitä ei ollut liikkeessä esillä, olisi ehkä jäänyt ostamatta.
Vähän pettynyt55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Kelpo laite
Hyvä ja hiljainen. Tässä mallissa tuotetiedoista ja ohjekirjasta poiketen löytyy mykistys stop+auto inverter -nappeja painamalla.
Tee25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä kone
Ostin tätä uuni noin viikko sitten. Yllätyin kuinka laatukas se on. Rakastan että ovi aukea niin helposti . Sininen valo kun kone käynnistyy. Laatukas sulatus.
Vladimir45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Premium
Tyylikäs ja helppokäyttöinen. Harvinainen 1000w mikro, teho ja lämmityksen tasaisuus parempia kuin puota halvemmissa räppänöissä.
JaBl45–54v
