Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Siisti ja hyvin toimiva läppäri
Vajaan kahden viikon kokemuksella mainiosti toimiva kannettava ja huomattavasti lujatekoisempi kuin vastaavan hintaluokan uudet kotikäyttöön tarkoitetut kannettavat. Lisäksi esim näppäimistö on paljon miellyttävämpi kuin useissa.
Mukana ei tule yhtään ohjetta tms, mutta ei haittaa mikäli on kokemusta köyttöönotosta.
Ainoa miinus tulee mukana tulleesta tarvikelaturista, jossa on lyhyin johto, mitä minulla on koskaan ollut. Sen vuoksi on oltava lähellä pistorasiaa mikäli akku vähissä.
3 vuoden takuu tuo kaivattua turvaa, minkä vuoksi uskalsin ostaa käytetyn yrityskoneen. 😊
Kaisho
