Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Jämäkkää Lenovo laatua
Firman kone vaihtu Delliin ja jäin kaipaamaan T490 konetta. Joten tästä omaan käyttöön modernimpi versio siitä. Tuote oli erittäin siistikuntoinen käytetyksi ja ominaisuudet loistavat omaan tarpeeseen. Valaistu näppäimistö ja kosketusnäyttö on omiaan hämärässä dataillessa. Tallennustilaa,muistia ja tehoa riittää yli tarpeen. Tuote on kunnossa ja voisin suositella muillekin, jos näitä samoilla spekseillä vielä tulee myyntiin. Hintakin sattui olemaan juuri kohdallaan kun tämän neljällä sadalla sai kaapattua.
mr_Eki
