Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Käytetty Lenovo
Olipa yllättävän siisti kone käytetyksi. Odotin kyllä että olisi enempi käytön jälkiä kuin kosketus levyn kiillottuminen ja tuo kolmen vuoden takuu vielä. On kuin uuden olisi ostanut!
OAA
