Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä laite.
Minun ensimmäinen airfryer mutta pienen opettelun ja alkuvaikeuksien jälkeen teen lähes kaikki ruokani tällä. Kaiken lisäksi halpa hinta ostaa ja on vielä hiljainen laite.
JPL
Minun ensimmäinen airfryer mutta pienen opettelun ja alkuvaikeuksien jälkeen teen lähes kaikki ruokani tällä. Kaiken lisäksi halpa hinta ostaa ja on vielä hiljainen laite.