Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
5/5
Asennettiin myymälässä, eka lasissa oli joku virhe jonka asentaja huomas sit asennuksen jälkeen, joten vaihtoivat uuteen ja tuli hyvä👍🏻
Bun
Asennettiin myymälässä, eka lasissa oli joku virhe jonka asentaja huomas sit asennuksen jälkeen, joten vaihtoivat uuteen ja tuli hyvä👍🏻