Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
huono asentaa
suojamuovi on kovaa muovia, eikä sitä saa liu’utettua puhelimen päällä, vaan suojakalvo pitää ottaa ensin kokonaan suojamuovista pois, jolloin näytön ja kalvon väliin menee helposti pölyä.
ei jatkoon
