Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä perusnäyttö
Asiansa hoitava näyttö työkäyttöön, antaa mukavasti tilaa parille ikkunalle vierekkäin.
Ainoa miinus: mikäli kone ottaa myös virran usb-c kaapelista, niin koneen mennessä nukkumaan, näyttö jaksaa valittaa näyttölähteen puuttumisesta niin pitkään kun kaapeli on kytkettynä koneeseen. Näin ainakin macbookin kanssa.
Jussi
