Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvät kuulokkeet heikolla laadulla
Oma kokemus on että kuulokkeet ovat erittäin mukavat. Pysyvät korvissa hyvin. Äänenlaatu oikein hyvä. Akun kesto enemmän kuin riittävä. Latausboxi näppärä.
Korvan taakse asetettava sanka kuitenkin katkesi ohuimmasta kohtaa asetettaessa korvaan käytettyäni näitä alle vuoden. Laatu ei siis ole kovin kummoinen. Takuuseen eivät taida mennä verkkokaupan sääntöjen mukaan koska "fyysinen vaurio". Täytyy ostaa muualta seuraavat ja kestävämmäksi todetut.
Julli
