Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Ei vastinetta rahalle
Ostin kuulokkeet täyteen 200e hintaan lenkkeily mielessä. En voi suositella, jos joskus nämä kuulokkeet saisi 100e luokkaan niin siinä tapauksessa antaisin varmaan täydet pisteet. Ääni ei hukkuu tosi helposti ympäristön meluun, joka ei sovi lenkkeilyyn. Sisällä tai paikassa jossa ei tuule tai ole muuta melua nämä ovat oikein kivat ja mukavat. En voi kuitenkaan suositella tässä hintaluokassa.
liikkuja
