Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Loistavat kuulokkeet
Kuulokkeet ovat erittäin mukavat päässä. Eivät tullu miltään. Pysyvät myös urheillessa hyvin. Äänenlaatu oli positiivinen yllätys tämän tyylisiksi kuulokkeiksi. Suosittelen.
Joni
