Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Näytöt
Ostin kaksi näitä näyttöjä, toimivat oikein hyvin. Näytön takana on päällelaittonappi, mutta kun oppii paikan, helppo käyttää nopeastii. Suht edullinen ja näin hintalaatusuhde oikein hyvä.
Nina
