Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä kone
Pesee kyllä hyvin, mutta ihmettelen tuota softclose nimitystä. Luukku sulkeutuu kyllä sellaisella vauhdilla että käsi menee varmasti poikki jos jää väliin.
BosseK
Pesee kyllä hyvin, mutta ihmettelen tuota softclose nimitystä. Luukku sulkeutuu kyllä sellaisella vauhdilla että käsi menee varmasti poikki jos jää väliin.