Kokemukset ja arvostelut
2 tuotearvostelua
- ÄänenlaatuTuotteen laatuVastinetta rahalle
Laatua edullisesti
Olen erittäin tyytyväinen. Hintaansa huomattavasti paremmat ja hyvillä liitännöillä olevat aktiivikaijuttimet. Tasapainoinen ääni ja mahdollisuus subarille mikä täydentää paketin.
Erittäin hyvää vastinetta rahoille😉
Make45–54v Hyvää ääntä halvalla
Yllättävän hyvä saundi kokoisekseen, laajat liitännät, subwoofer vaan kaveriksi jos tarve matalille taajuuksille!
hifimies25–34v
