Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä älykello(outletista)
Olen ollut tyytyväinen. Onneksi en ostanut halvan pään älykelloa.
Toimii sujuvasti ja akku kestää hyvin. Myös sovellus on ihan ok(ios)
Timpsu
Olen ollut tyytyväinen. Onneksi en ostanut halvan pään älykelloa.
Toimii sujuvasti ja akku kestää hyvin. Myös sovellus on ihan ok(ios)