Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Joululahja
Joululahjaksi ostettu joten ei ole tästä tuotteesta vielä kokemuksia. Itselläni on Pro 5 joka on ollut puoli vuotta käytössä ja olen ollut siihen tyytyväinen, olisin varmaan silloin ostanut tämän mallin, mutta toinen oli paremmassa tarjouksessa.
Tonttu
