Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Paras pizzauuni mitä minulla on ollut
Olen tehnyt tosi monet pizzat kaasu-uuneilla aiemmin, mutta täytyy sanoa, että tämä sähköuuni on ihan uskomattoman hyvä! Tutkin eri sähköuuneja todella pitkään ja lopulta päädyin hyvien arvostelujen ja kommenttien jälkeen Evolve By Revolve sähköuuniin. Tää on jopa parempi kuin ne kaasukäyttöiset mitä minulla on ollut. Kymmenkunta pizzaa on tullut nyt paistettua ja jälki on todella tasalaatuista. Uuni lämpenee tosi nopeasti noin 20 minuutissa se on jo 450 asteessa.
Pyörivä pizzakivi on aivan erinomainen keksintö, koska pizzaa ei tarvitse itse vahtia ja käännellä koko ajan. Lisäksi uunissa on boost-nappulat, joilla sain pizzaan tosi hyvän ja erinomaisen rapeuden. Myös calzone onnistui helposti, kun laski lämpötilan 380 asteeseen jolloin se ehti kypsyä sisältä täydellisesti ilman palamista.
Tätä on tosi helppo käyttää ja on ollut mukavaa, kun on voinut tehdä pizzoja sisällä nyt talvella. Uuni ei kärytä yhtään ja se mahtuu hyvin esimerkiksi lieden päälle. Onnistuu tällä toki kesälläkin tehdä pizzoja ulkona kun uuni on helppo siirtää. Kaiken kaikkiaan paras pizzauuni mitä olen koskaan omistanut!
Parhaat puolet:
- Lämpenee 450 asteeseen vain 20 minuutissa
- Pyörivä pizzakivi takaa tasaisen paiston ilman säätämistä
- Boost-nappuloilla saa pohjaan erinomaisen rapeuden
- Ei kärytä sisällä ja mahtuu hyvin lieden päälle
- Lämpötilan säätö on tarkka ja onnistuu myös calzonen paisto 380 asteessa
