Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Täydellinen kaiutin arkeen ja vapaa-aikaan
Ostimme JBL-kaiuttimen lahjaksi 11-vuotiaalle lapselle, ja olemme olleet todella tyytyväisiä!
Äänenlaatu on erinomainen ja voimakas, yhdistäminen on helppoa ja käyttö todella kätevää. Akku kestää pitkään, mikä on erityisen hyvä retkillä ja ulkona. Lapsi käyttää kaiutinta ilolla joka päivä. Erinomainen kaiutin hintaluokkaansa nähden!
Andrii M
