Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
LG 50” UA73 4K LED - Hyvä TV
Mielestäni oikein hyvä hinta-laatusuhde. Kuva on hyvä ja tarkka ja miellyttävä katsoa. Äänen laatu on myös ok. Asennus oli suhteellisen yksinkertainen kun seurasi ohjeita. Kaikki tuntuu toimivan kuten pitääkin. Olen tyytyväinen ostokseen.
Älytellu
