Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Mainio telkkari!
Todella hyvä kuva, ei paljoa häpeä OLED:eille!
Melkein sanoisin että kontrastiltaankin on lähes kuin OLED, ilman oledin huonoja puolia.
Plussaa 144hz paneelista, neljästä HDMI 2.1 liitännästä, Freesync tuesta, HDR10.
Telkkariksi äänenlaatu yllätti positiivisesti, Ambilight tuo mukavasti lisää eloa sisältöihin.
Kaukosäädin on selkeä ja siinä on taustavalaistut näppäimet. Kaukkari toimii myös suoraan esim. PS5 kanssa.
Varmaan ainoa selkeä miinus on telkkarin käyttöliittymä/käyttöjärjestelmä. Sovellusvalikoima puutteellinen, enkä muutenkaan ollut vaikuttunut. Kuvanlaatu telkkarin omia äppejä käyttämällä, (Youtube ja Netflix kokeiltu) on ainakin omaan silmään huonompi, kuin PS5 kautta katsottuna.
Käyttöliittymä myös vähän sekava, kaikki oleelliset asetukset on "piilotettu" eri valikoiden taakse. Ei kuitenkaan mikään iso haitta, olisi vain voitu toteuttaa mielestäni paremminkin. Kaikki tarpeelliset asetukset / säädöt kyllä tästä kuitenkin löytynee.
Kokonaisvaikutelma on että alehintaan ostettuna uskallan väittää lyhyehköllä kokemuksella, että parasta mitä tähän hintaan saa. Suosittelen kuitenkin chromecastia tai muuta erillistä laitetta tämän kaveriksi.
