Kokemukset ja arvostelut

Blackstorm Optic 4K web-kamera

Arvosana 3.7/5 perustuen 9 arvosteluun

Blackstorm Optic 4K -web-kamera tallentaa terävää 4K-kuvaa ja sisältää automaattisen tarkennuksen sekä monisuuntaisen mikrofonin, jossa on melunvaimennus. Kamera on kompakti, helppo liittää USB-porttiin ja toimii useiden suosittujen sovellusten kanssa.

  • 4K-kuvanlaatu
  • Pienikokoinen
  • Automaattinen tarkennus
  • Monisuuntainen mikrofoni melunvaimennuksella
  • USB-liitäntä
Lähetettävissä: Heti yli 25 kpl
Hinta 59,99 €.59,99

Arvostelut

Arvosana 3.7/5 perustuen 9 arvosteluun
  • 122%
  • 20%
  • 30%
  • 444%
  • 533%
  • Kuvanlaatu
    Arvosana 3.3/5
  • Tuotteen laatu
    Arvosana 3.1/5
  • Vastinetta rahalle
    Arvosana 3.6/5

9 tuotearvostelua

  1. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 4/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Kuvanlaatu
    Arvosana 4/5

    Toimiva ja halpa

    Tähän asti toiminut hyvi ja kuva näyttää hyvältä. Mikrofonia en testannut.

    Jouni18–24v
  2. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 4/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 4/5
    Kuvanlaatu
    Arvosana 4/5

    Perustuote

    Hinta-laatusuhteeltaan hyvä tuote. Helppo kiinnittää tietokoneeseen.

    Etätyöläinen18–24v
  3. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 3/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 4/5
    Kuvanlaatu
    Arvosana 3/5

    Hyvä kamera

    Kamera on ihan toimiva. Hintaansa nähden OK. Kannattaa ostaa tarjouksesta, muuten liian kallis.

    VMe25–34v
  4. Arvosana 4/5

    Hyvä kirkas kamera

    Helppo kamera sopii töihin/kouluun ei tarvitse lisäohjelmia

    Haloo18–24v
  5. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Kuvanlaatu
    Arvosana 5/5

    Hyvä peli

    Toimii niin hyvin kuin luvattukin. Kuvakoko suurempi kuin monitori pystyy esittämään eli täytynee hankkia piakkoin uusi (ja isompi) monitori :-)

    Reksa65 tai yli
  6. Arvosana 5/5

    Great camera

    Excellent 4K camera for the price. It is very wide angle though. Which is good for me

    Greg35–44v
  7. Arvosana 1/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 1/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 1/5
    Kuvanlaatu
    Arvosana 1/5

    Ei vastannut odotuksia

    Verkkokaupan chat-palvelija taisi suositella tätä vain siksi, että on Verkkokaupan oma brändi. Tarvitsin kameraa webinaarien kuvaamiseen. Tällä kuva on suhteellisen sumea, varsinkin sillmälasien sangat pikselöityy hyvin häiritsevästi, eikä silmät tahdo näkyä kunnolla. Valaistuksesta asia ei ole kiinni.

    Saara45–54v
  8. Arvosana 1/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 1/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 1/5
    Kuvanlaatu
    Arvosana 2/5

    Harvoin toimii

    Kuva yleensä suttuinen kun tarkentuu vain 5cm päähän. Harvoin yleensä mikään windows ohjelma edes suostuu tunnistamaan kameraa vaikka windowsissa se näkyisikin. Kannattaa panostaa toimivaan kameraan ja jättää tämä hyllyyn.

    Hankkija45–54v
  9. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 4/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Kuvanlaatu
    Arvosana 4/5

    Hintaansa nähden kelpo kamera

    Yllättävän hyvä pikkuruinen 4K kamera. Kuva on ok, joskin hämärässä vähän tumma ja kohinainen. Kuvakulma on yllättävän laaja, mikä kannattaa pitää mielessä ostettaessa. Mikrofonissakaan ei ole valittamista, mikäli kavereihin toisessa päässä on luottamista. Ei ehkä lippulaivatuote, mutta hintaansa nähden 6/5 (ainakin mikäli kestää edes pari vuotta).

    Jimi35–44v

Alatunniste

© 1992–2026 Verkkokauppa.com Oyj