Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Katsotaan
Ostin tämän mallin aiemman sukupolven tilalle ja näen, että useimmat edellisen version ongelmista on nyt korjattu.
Plussat:
- Takaseinän pieni venttiili on nyt kiinnitetty tukevasti niiteillä ja pysyy hyvin paikoillaan.
- Lämmönsäätö on lisätty ja se sijaitsee nyt sivussa — paljon kätevämpi kuin päädyssä.
- Johto on nyt irrotettavissa.
Miinukset:
- Mukana ei tule suojaa tai pussia, kun taas edellisessä mallissa sellainen oli. Vanha pussi sopii periaatteessa, mutta kahvojen aukot ovat liian pienet ja niitä täytyy suurentaa.
- Kansi avautuu todella jäykästi.
- Kokoamisohjeiden kuvitus on piirretty liian ohuilla viivoilla, joten yksityiskohtia on vaikea nähdä.
Edellinen malli hajosi parin vuoden käytön jälkeen — muutaman minuutin käytön jälkeen tapahtui oikosulku. Toivottavasti tämä malli on kestävämpi.
Roma
