Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Kompakti, tyylikäs ja mukava
Paras näppis, mitä on tultu ostettua pitkään aikaan. Näppäin tuntuma sulaa voita, erittäin smooth painallus. Ei ole äänekäs ja ledit ovat sopivan kirkkaat ( eivät häikäise kuin ajovalot ). 2.4 ghz dongle toimii erittäin hyvin eli ei tarvitse olla piuhalla kiinni 24/7. Hintalaatusuhde erittäin kilpaileva muita saman tyyppisiä näppäimistöjä vastaan.
Zoikki
