Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Näppärä takavalo
Asennus satulaan oli helppo, ja tuntuu tukevalta. Lamppu on pieni ja huomaamaton, eli en ole irroittanut sitä pois. Eri toimintatilat tuntuvat riittäviltä, ja pienitehoinen tilakin tuntuu riittävältä. Akkukestosta ja lataamisesta ei ole vielä kokemusta, mutta takavalon irroittaminen ja laittaminen takaisin paikalleen tuntuvat käytännöllisiltä. Lamppu istuu hyvin kiinnikkeeseen, ja magneettikiinnitys pitää lampun hyvin paikallaan. Lisäksi lamppu on kiinni mekaanisesti, eli se ei tipahda pois. Jarruvalotoiminto lisää varmaankin turvallisuutta, mutta tästä ei ole kokemusta takana ajavan autoilijan näkökulmasta.
tth
