Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Viisi tähteä, very good reviews!
Ostin halvennuksesta kun oli hirveä hoppu ja hätä ja tuote oli juuri sitä mitä lupasi!
Helppo ja intuitiivinen asentaa, toimii ja tekee juuri sen mitä lupaa ja on somewhat nätti. Bonuspisteitä vielä siitä että laitteiden koko on nykyään sellanen että saa tuotua pyörällä kotiin jos/kun on kiireessä ja että tuote oli suojattu kierrätettäviin kartonkielementteihin eikä niihin järkyttäviin styroxihaarniskoihin.
Puuttuu kaikki se langattomien printtereiden epätoivoinen sekoilu ja hermorommahdukset ja kryptiset asennusohjeet mihin tarvitaan NASAn insinöörejä avuksi. Tää oli johto seinään ja elämässä eteenpäin!
Viisi tähteä, very good reviews!
Mikko
