Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä pikku vekotin
Akku kestää ihan hirveästi noin pieneksi.
Äänenlaatu ihan huippu noin pieneksi.
Tosi helppo ladata ja sopii 10 vuotiaalle.
Valtteri
Akku kestää ihan hirveästi noin pieneksi.
Äänenlaatu ihan huippu noin pieneksi.
Tosi helppo ladata ja sopii 10 vuotiaalle.