Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Asiallinen, minimalistinen näppis
Erittäin asiallinen näppäimistö. Hieman äänekäs mutta valmistajalta saa toki hiljaisempia kytkimiä ihan tilaamalla. Työpäivän ja iltapäivän aikaan ei äänekkyys haittaa, mutta pitemmälle iltaan venyvissä pelisessioissa tuntuu että voisi olla hiljaisempikin.
illajo
