Kokemukset ja arvostelut
3 tuotearvostelua
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä, laadukas
Hyvä, laadukas. opiskeluun tuli.
Iso näyttö ja sivu numero näppäimet plussaa.
Akku ei niin pitkäkestoinen, mutta itselle riittävä.
Kamsu35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Laadukas fiilis
Hyvä näppäintuntuma. Jämäkkä runko ei vääntyile. Kuvista poiketen näppiksessä on iso enter-painike, joka on pelkkää plussaa.
JPE35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleSuorituskyky
Täydellinen opiskeluun
Sopii opiskelijalle, riittävän iso näyttö. Näppäimistön sivussa olevat numeronäppäimet helpottavat käyttöä.
Pilmari25–34v
