Toimii hyvin ja nopeasti. Ei ole ollut ongelmia. Tummanharmaa kaunis väri. Ollut paljon käyttöä tabletille kouluhommien kanssa ja vapaa-ajalla.
Msa18–24v
Uusi iPAD suurella näytöllä
Arvosana 5/5
Laadukas laite vastaa helppokäyttöistä LAP-tietokonetta. Suurempi näyttö osoittautui hyväksi hankinnaksi kotikäytössä. Lisäksi 2-valmistajan näppäimistö oli hyvä valinta. Toimii samalla laadukkaana suojakotelona. 256GT muisti on vähintään riittävä. Mielummin suuri näyttö kuin suurempi muisti; näin hintalaatusuhde paranee.
HannuEerik65 tai yli
Apple iPad Air 11
Arvosana 5/5
Toimii hyvin muistiinpanojen tekoon vaikkakin Suomenkielen kirjoituksen tunnistusta ei ole. On myös hyvä yleis käyttöön. Ja toimii mainiosti muiden apple laitteiden kanssa.
Jul18–24v
Toimii odotetusti
Arvosana 5/5
iPadin uusimisen aika tuli ja mitään muuta vaihtoehtoa ei luonnollisesti tullut harkittua. Paljon on kehitystä tapahtunut, todella tyytyväinen
Blah55–64v
Hyvä ostos
Arvosana 5/5
Helppo ottaa käyttöön ja hyvän kokoinen näyttö. Toimii hyvin ja siinä on kaikki mitä tarvitset.
JMi65 tai yli
iPad 11 Air
Arvosana 5/5
Kaikki mitä tarvitsen on! Ihana väri! Paras laatu!
Ann35–44v
Erinomainen ostos
Arvosana 5/5
Kysessä kolmas IPadini. Kaikki toiminnat menneet eteenpäin. Päivitin IOS18 käyttöjärjestelmään, joka tuo runsaasti uusia ominaisuuksia.
Tri Zivago65 tai yli
Ipad
Arvosana 5/5
Erinomaisesti toimiva ja helppokäyttöinen. Luotettava.
Tapani65 tai yli
Muisti ja tallennustila tälle vuosikymmenelle
Arvosana 5/5
Jonkun aikaa käyttäneenä voi olla tyytyväinen. 2022 iPadin 64 Gt tallennustila ja 4 Gt keskusmuisti olivat yksinkertaisesti liian vähän nykypäivänä verrattuna 128 Gt ja 8 Gt. M2 on myös huomattavasti tehokkaampi kuin A14 Bionic. Hintaa tulee jonkin verran lisää, mutta ei liikaa suhteessa hyötyihin. Pelit ja välilehdet säilyttävät tilan taustalla vaikka vaihtaa usean sovelluksen välillä. Näyttö on todella tarkka. Tekstin tunnistus kuvakaappauksista toimii nopeasti. Otin Stage Managerin käyttöön, ja moniajo sekä puhelinsovellusten käyttökokemus paranivat heti huomattavasti. Jos tässä olisi macOS eikä iPadOS, hieman suuremmalla tallennustilalla voisi korvata MacBookin. Sitä en kuitenkaan olettanut.
omena25–34v
Tuttua iPad-laatua
Arvosana 5/5
Apple-tuotteet maineensa veroisesti kalliita mutta toimivia. Vähän käy lämpöisenä tämä käytettäessä, mutta muuten toimii hyvin. Nätti väri ja akun kesto loistava, näytön värit kirkkaat. Tämä on ihan ykköstuote jos haluaa piirtää liikkeellä.