Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Näppärä ja siirrettävä turvaistuin
Istuin on helppo asentaa mummon autoon, ja kaksivuotias viihtyy siinä, koska se on mukava ja hän voi katsella maisemia. Ehkä tämä ei ole huipputurvallinen mutta kätevä tilapäiseen käyttöön.
Jaana
