Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Edullinen perus älytelevisio
Kohtuu helppokäyttöinen päivittäisessä käytössä. Älytoiminnot ovat toimivia, joskin tietty hitaus voi haitata hätäisimpiä käyttäjiä. Kuvanlaatu on kohtuu hyvä, kunhan katselutila on riittävän hämärä. Äänen laatu on myös kohtuullinen, mutta kannattaa harkita kytkemistä ulkoisiin äänentoistolaitteistoihin. Kaukosäädin on perinteinen, niin hyvässä kuin pahassa.
Tämä asennettiin makuuhuoneeseen sänkyä vastapäätä olevalle seinälle, mistä pienempi kuvakoko olisi ollut jo liian pieni. Hinta kumminkin oli samaa luokkaa vastaavien 32" kokoisten laitteiden kanssa.
zone70
