Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Oikein toimiva!
Oikein näppärä silitysrauta! Kevyt käyttää. Lämpenee nopeasti ja jäähtyy yllättävän nopeasti käytön jälkeen. Ainoa miinus on vesiasäiliön pienuus, höyrytoimintoa käyttäessä. Jos silittää paljon joutuu vettä lisämään. Sama homma monissa höyryraudoissa, joten ei haittaa.
Tyytyväinentyllerö96
