Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Philips airfryer
Airfryer on iso mahtuu tekemään 3-4 hlö:n ruuat hyvin.
Minusta vähän kolkon oloinen,mutta edullinen. Kannattaa ostaa silikonialusta sisään,koska paperivuuat ei oikein pysy paikallaan ja sopivan kokoisia en ole löytänyt,
Suosittelen lämpimästi.
Kerppa
