Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Ei päihitä moccamasteria
Moccamasterin jälkeen ei niin loistokeitin.
- Keittovaiheessa pumpun surina suhteellisen äänekäs.
- Virtanappi sijoitettu keittimessä heikosti. Hipaisukytkin, johon lähes joka kerta osuu kädellä vahingossa. Todella herkkä katkaisija, tästä iso miinus.
- Keittää suhteellisen kuumaa kahvia.
- Ei jätä vettä keittimeen.
Teme123
