Kokemukset ja arvostelut
21 tuotearvostelua
Good German quality
I bought a few weeks ago because my old Sunbeam died! BPA free according to Ai!
Easy to use and disposing used coffee grinds in filter paper is quick.
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä kahvinkeitin
Kohtalaisen hyvä keitin. Tekee hyvää kahvia. Miinuksena vaikeasti paikoilleen laitettava suodatinosa ja satunnainen kahvi tippa levylle kannua pois otettaessa
anuabb55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä peruskeitin
Muuten todella toimiva, mutta tiputusta yksittäistä tippaa kannua poisotettaessa. Suodatinsuppilon paikalleen laittoa pitää hakea.
Make65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä perus keitin
Suodatinpussin kotelon jos vielä järkevästi saisi pestyä niin hyvä kapistus
Jepsu35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Todella hyvä keitin
Marraskuun tarjousten aikaan 40e hintaan hinta/laatu-suhde kunnossa. Laadukkaan oloinen ja näköinen, keittää tarpeeksi kuumaa kahvia.
Jipedi35–44v أريد توضيح بخصوص الاستخدام
دليل الاستخدام يفتقر للكثير من الشرح و التوضيح
فعلي سبيل المثال هل بس امكاني عمل كوب واحد فقط من القهوة و ماهي اقل كمية موصي بيها و ما هي معايير التشغيل مقدار البن بالنسبة للمياة
Satisfactory only.
Satisfactory I suppose but a few issues. Instruction manual is basically diagrams and not very clear ones. I prefer words. The jug lid has come apart after just a couple of weeks and the diagrams are useless in explaining how to get it back on. Also, water level gauge is hard to see on the black model. You have to be very careful the swing coffee container locks back into place properly too. Doesn't seem to close securely. Not sure overall whether I'd recommend. The coffee result is good but this machine isn't quite what I'd expect from a Braun product really.
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä keitin
Kuuma kahvi on tärkeää minulle, ja tämä keitin keittää tarpeeksi kuumaa. Vanhan keittimen kahvia piti kuumentaa mikrolla.
Suodatinkotelon takaisinlaitto on hieman hankalaa, mutta eiköhän siihenkin kouliudu ajan kanssa.
Oikein hyvä hinta/laatu suhde tässä keittimessä.
Kahvin pitää olla kuumaa65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Brown KF1500BK PurShine kahvinkeitin
Kuluttaja -lehden testin perusteella päädyimme keittimen ostoon. Hyvää kahvia sillä saa. Ainoa hämmästys oli suodastinosan laittaminen paikalleen. Pienen harjoittelun jälkeen sekin sujuu nyt hyvin. Emme ole katuneet kauppaa.
Pena65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä kahvinkein
Hyvä perus kahvinkeitin. Melutaso siedettävä. Suodatinpussikotelo todella hankalaa laittaa takaisin irrottamisen jälkeen.
Youda35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Toimii
Toimiva kahvinkeitin, tekee juuri sen minkä pitää. Ei se veroilmoitusta täytä, koiraa ulkoiluta tai vaihda autosta renkaita, mutta joka aamuksi on lämmintä kahvia. Tähän hintaluokkaan se on aikalailla se, mitä odotan keittimeltä.
Anonyymi25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä keitin, pienellä miinuksella
Viikon käytön jälkeen ainut miinus on se, että suodatinpaperia pitävä osa kääntyy sivulle ja ei lähde kovin helposti irti. Varsinkin verrattuna muihin suosittuihin keittimiin.
Kahviholisti35–44v Loistotuote
Keittää todella hyvää ja maukasta kahvia!Vastinetta rahalla suosittelut!
mrkibe35–44vBraun KF1500BK PurShine kahvinkeitin
Kuluttajalehden 2024 testivoittaja kahvinketin edullisesti Verkkokauppa.com
Asiakas7145–54v- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä peruskeitin
Hoitaa hommansa. Ainoa miinus siitä, että suodatinkoppa on pesun jälkeen työlästä saada takaisin paikalleen.
Kahvitahvo55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Braun kahvinkeitin
Hiljainen ääni, tanakka rakenne, miellyttävä vihreä katkaisimen valo.
Jormuli55–64v Braun keitin
Oikein hyvän tuntuinen keitin. Pannu todella hyvä, ei kaataessa valu/juota pöydälle.
Saipe45–54v- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Coffee machine
It's a very good product, I am very satisfied. I recommend you to buy it.
Taoufik35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Perus kahvinkeitin
Ostin tuotteen vanhan hajonneen kahvinkeittimen tilalle. Hyvä perus keitin kohtuu hintaan ja plussana automaattinen virran katkaisu, joka tuo lisäturvaa päivittäiseen käyttöön. Kahvinkeitin ulkonäollisestikin ok.
Anonyymi25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvää kahvia
Hinta-laatu suhteessa erinomainen. Muutenkin hyvä, kuumaa kahvia, paitsi se suodatinosan takaisinlaitto, josta luin muiltakin. Senkin ehkä oppii kääntelemään….
Pale65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Braun kahvinkeitin
Ostin tarjouksesta. Keittää ihan kelpo kahvia. Miinusta tulee muovisuudesta. Suodatinpussikotelo on hieman hankala laittaa takaisin paikalleen, pitää olla täysin oikeassa kulmassa että menee. Muuten ihan tyylikäs ja perinteinen kahvinkeitin.
Mira25–34v
