Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
HLS Mestari
Jos etsit helppokäyttöistä ja monipuolista jokapaikanhöylää esim. TV:n kaveriksi passiivikaiuttimia ajamaan, on tämä erittäin hyvä vaihtoehto.
Käyttöjärjestelmä on eräs parhaista ja käyttöönotto sujuu vaikka Lievestuoreen mummolta. Äänenlaatu on oikein hyvä ja subwooferin integrointi sekä parametrinenn taajuuskorjain tekevät tästä oikeasti todella hyvän. Ainoa miinus on suljettu rakenne, joka voi hyvin pitkällä aikavälillä lyhentää komponenttien käyttöikää.
Merkitön Nimi
