Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Suosittelen
Olen ollut erittäin tyytyväinen tähän pakastimeen. Laite toimii tehokkaasti ja pitää lämpötilan tasaisena. Pakastustila on tilava ja hyllyjen järjestely tekee käytöstä helppoa. Myös käyntiääni on miellyttävän hiljainen.
Perhe
