Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Ströme pakastin
Muuten ok mutta kahvansuojat ovat heikkolaatuiset, eivät pysy paikoillaan niinkuin pitäisi.
Juki
Muuten ok mutta kahvansuojat ovat heikkolaatuiset, eivät pysy paikoillaan niinkuin pitäisi.