Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Loistava tuuletin kesähelteisiin
Tää tuuletin pelastaa yöunet. Tosi hiljainen yömodella, pystyy hyvin nukkumaan vaikka puhaltaisi koko yön sängyn vieressä.
Ostin tämän sen halvemman mallin sijaan ajastimen ja 90° liikkumisen takia. Erittäin hyvä hinta-laatusuhde. Vaikuttaa pätevältä peliltä 👍🏼
Nukkuja
