Vastaa kysymykseen
Lähetä vastaus kysymykseen
Tablettimoodissa
Voiko tuota pitää sylissä? Eli meneekö näppis jotenkin lukkoon silloin? Ollessaan siis esim. reisiä vasten.
ssalmi
Voiko tuota pitää sylissä? Eli meneekö näppis jotenkin lukkoon silloin? Ollessaan siis esim. reisiä vasten.