Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Alennuksessa ok
Ostin kunnon alennuksen viekoittelemana ja ennen kuin olin tehnyt taustaselvitystä. Tähän olisi ladattavissa applikaatio, joka on kuitenkin saanut sen verran huonot arvostelut, että liekö kukaan tyytyväinen. Vaikutti niin surkealta, etten lähtenyt edes kokeilemaan syöttää tietojani Kiinaan vaan olen mieluummin ilman. Toki se vaikuttaa laitteen mahdollistaman palautteen määrään ja laajuuteen. Se ei nyt kerro edes painanko harjalla liikaa vai en. Ilman applikaatiota näen näytöltä ohjelmavalikon ja sen tulkinnan puhdistustuloksesta.
Myös käyttöohjeista huomaa, että konekäännös on ollut vauhdissa. Käytössä ei opasteta järin käyttäjäystävällisesti, lukijan näkökulmasta. Laitetta ei saa jättää latautumaan liian pitkäksi aikaa, mutta sopivaa lataustasoa ei mainita muutoin kuin latauksen kestona.
Puhdasta tuntuu sinällään valmiilla ohjelmilla tulevan, tuntuu vähän liiankin tehokkaalta jyristimeltä vanhaan Lidlin normisähköhammasharjaan verrattuna. Ajan kanssa nähdään missä määrin tämä oli hyvä valinta.
