Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Surisee, mutta
ei ole kovin intuitiivinen käyttää. Kosketusnäyttö kohtalaisen turha, nappi olisi parempi. Paritus puhelimeen onnistuu, mutta sovellus ei tunnista harjaa kuin akkuprosentin näyttämisen osalta. Wifiä ei tunnista, vaikka verkko on 2.4 GHz. Eli "älyominaisuuksilla" voi heittää vesilintua. Muuten kai toimii kuten hammasharjan voisi olettaa toimivan. En maksaisi kuin sen 49,90 eur, millä tätä tarjouksessa myytiin.
Markus
