Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Ocean X ultra s
Laadukas laite, akku kestää kunnolla käyttöä. Ainoat miinukset tulee sovelluksesta, hyvin toimii yhdellä käyttäjällä. Mutta mikäli haluaa muita käyttäjiä/profiileja, niin tämän kanssa ongelmia, en ole saanut itse toista käyttäjää toimimaan. Kutsuminen yms toimii, profiili tulee näkyviin, mutta laitteen jakaminen ei onnistunut.
Sane
