Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä peruskone
Yllättävän tilava kone ja pesutulos ollut hyvä. Paljon erilaisia ohjelmia, joista valita ja pesuohjelman kestoonkin voi vaikuttaa. Helppo valita mieleinen. Pienesti häiritsee, että äänimerkki pesuohjelman päättymisestä on niin hiljainen, että pyykit herkästi unohtuvat koneeseen koska äänimerkkiä ei kuule vaikka meilläkin on aika pieni asunto. Lisäksi ajastimen logiikka on itselle hankala. Vanhassa koneessa laitoin ajastimen siten, että tietyn ajan kulttua kone meni päälle. Nyt ajastimeen pitää laittaa, kuinka monen tunnin päästä haluat koneen olevan valmis.
Pami
