Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä valvontakamera ulkokäyttöön
Tarvitsin autokatokseen valvontakameran ja minulla oli ylimääräinen D-linkin halpiskamera, jota kokeilin katoksessa, mutta sen antenni ei ollut riittävän tehokas laadukkaaseen live-kuvaan. Tällä TP-linkin kameran kahdella antennilla ei ole mitään ongelmia langattoman signaalin kanssa autokatoksessa. Kuva on laadukas. AI-tunnistus on mukava lisä. Kamerassa on monipuoliset asetusmahdollisuudet. Ehkäpä paremmat, kuin D-linkin tuotteissa, joita taloudesta löytyy ennestään muutama. Ainoa miinus tulee siitä, ettei rich-ilmoitukset kuulu ilmaiseen pilvipalveluun, vaan ainoastaan maksulliseen.
nisukka
