Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Järjestelmä ei toimi
Muuten päheä puhelin ja ihanan pitkäkestoinen akku mutta käyttömukavuus katoaa siinä, kun sovellukset eivät toimi: perusviestit tulevat perille tuntien viiveellä, eikä esim. Snapchatin skaalaus ole mitenkään kohdillaan. Kamera ei avaudu eikä ajantasaisia järjestelmäpäivityksiä ole yksinkertaisesti saatavilla taikka tiedossa. Vältä siis tämä ostovirhe!
Ulefoneton
