Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Uusi maailma aukesi
Piti päivittää vanha sähköhammasharja ja hammaslääkäri suositteli iO-sarjaa, versiosta 5 ja ylöspäin.
En voinut kuvitella, että harjat ovat kehittyneet näin paljon. Enkä ole edes ottanut käyttöön kaikkia ominaisuuksia.
Erittäin hyvä ominaisuus on, että harja tunnistaa, kuinka kovaa tai hiljaa painat harjaa hampaita vasten harjatessa.
Harja on ollut käytössäni noin yhden kuukauden verran ja voin suositella lämpimästi ensimmäiseksi tai seuraavaksi harjaksi.
Hannu H
