Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Helppo tapa syödä maukkaasti ja terveellisesti
Vehkeen paras puoli on, että se mahdollistaa ehkä helpoimman tavan syödä sekä maukasta että terveellistä ruokaa.
Sinne voi heittää mitä vain keksii mausteineen, ja lopuksi kasa pakastevihanneksia että pysyvät rapsakoina. Sitten loppusilaus vaikka ranskankermalla. Ja tulee nopeasti.
Yleensä teen viikon safkan tuolla ja laitan jääkaappiin.
Kaupan lasipurkki-, tölkki- ja pakastevihannesosasto tullut tutuksi tuon laitteen kanssa. Kaikki vaan sinne mitä kaupasta löytää ja makuelämys on valmis. ^^
Täyden kympin vehje erityisesti makuhermoja ja ruoan monipuolisuutta ajatellen.
parempikuinhansvälimäki
